Kissies kvitto?

Anfånde Kissies kommande bröstoperation så vet jag faktiskt inte vad jag ska tro själv? Efter att man har sett hennes fejkade kvitt som man bara skrattar år så tror jag faktiskt inte att hon kommer att göra operatinen.

När man ska operera sig och då spelar de ingen roll vad du ska göra för ingrepp så får du absolut inte vara sjuk, vilket Peter (kissies bror) har intygat att kissie är nu.



Angånde hennes kvitto då.. Jo vem som helst kan ju se att detta är ett helt annat kvitto. Jag tror helt allvarligt att de var kvittot som hon köpte sin tröja på som hon påstår kostar 3000 kr, och så har hon tryckt dit en 9 och en 5. Bra försökt i alla fall?



Kommentarer
Postat av: Petra-Mitt Liv I USA

Hej!

Jag har just nu en frågestund i min blogg!

Om aupairlivet, usa och allt som hör till.

Något som just du undrar över?



Kram!

2010-01-28 @ 03:03:40
URL: http://limaverde.blogg.se/
Postat av: meis

är du efterbliven?

hon har själv sagt i sin blogg att hon är sjuk men ska försöka bli frisk innan op. dessutom står det på kvittot där uppe kliniknen & adressen som stämmer till kliniken.

Det hon har gjort är möjligtvis ha ändrat att det står 35000 till 39000.



ska du driva en skvallerblogg får du ju göra det bra.

och btw jag gillar inte kissie ;)

2010-01-28 @ 13:17:08
URL: http://mmeis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0